»Vse to podkrepi z izborom kiparskega materiala, v glavnem lesa hrasta in lipe, ki mu pomeni domačo, živo in prijazno snov, ki jo zna vešče preoblikovati v vitalen in aktiven organizem kipa, izdelan v detajlu in z obdelavo, ki nas spodbuja k nežnemu dotiku.«
»Njeno kiparsko ustvarjanje je odprta, primarna oblika, tista najbolj arhaična kiparska pripoved, tista materialna in oblikovna bitnost, ko se vse skupaj začne in počasi postaja oblika, počasi postaja podoba, z vidno avtoričino gesto, ki izhodiščno podobo v različnih materialih sprejme kot raztegljiv element, v katerega se skozi različne ravni opazovanja in postopnega odkrivanja pomenskih in vsebinskih informacij umešča določena kiparska pripoved in izpoved.«
»Simpozij ostaja prostor umetniškega presežka, odprtosti in raziskovanja pomena kamna kot tradicionalnega kiparskega materiala znotraj sodobne vizualne umetnosti.«
»V prijavljenih delih je viden subtilen odnos do različnih materialov in poglobljeno proučevanje različnih kiparskih tehnik. V svojem delu umetnica nagovarja koncepte, ki zadevajo širša družbena vprašanja, zgodovino, lingvistiko in botaniko«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju